Opstuurservice

philPhone Herstelservice: Opstuurservice

Met de opstuurservice van philPhone kan je jouw kapotte iPhone of iPad vakkundig laten repareren door reparatie specialisten van philPhone.

Hoe werkt het opstuurservice proces?

Het opsturen van je iPhone of iPad is erg simpel en kan in een paar stappen worden uitgelegd. Hieronder vind je de stappen om gebruik te maken van de opstuurservice van philPhone.

Opstuurservice stappenplan:

  1. Download hier het opstuur service formulier »
  2. Vul het opstuur service formulier volledig in en print deze uit.
  3. Voeg het opstuur service formulier bij in de doos met je defecte iPhone of iPad.
  4. Pak je pakketje goed in en stuur deze vervolgens naar onderstaand adres
    (wij adviseren om je pakketje met Track en Trace (aangetekend) te versturen).
  5. De reparatie specialist zal je iPhone of iPad onderzoeken, diagnosen en deze vervolgens repareren.
  6. Na ontvangst van de betaling zal philPhone uw iPhone of iPad via Track en Trace (aangetekend) terugsturen.

Opstuurservice Postadres:

PhilPhone – De Apple Specialist
Afdeling: Opstuur service
Doornstraat 76, Brugge 8200, België
info@philphone.be
+3250666666

Opstuurservice: Algemene Voorwaarden

  • Indien reparatie niet mogelijk is worden er €29,- onderzoekskosten in rekening gebracht
  • Bij waterschade wordt er altijd €29,- onderzoekskosten gerekend
  • Reparaties onder de €100,- worden automatisch uitgevoerd (excl. verzendkosten)
  • Alle reparaties worden uitgevoerd met de hoogste kwaliteit onderdelen (lagere kwaliteit niet mogelijk)
  • De gemiddelde verwerkingstijd van een reparatie is 0 tot 3 werkdagen (na ontvangst)
})