Verzending

Verzenden, bezorgmoment, traceren

Uw pakketten worden geleverd met PostNLOp werkdagen vóór 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis
Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur* dan hebt u uw bestelling de volgende dag in huis.

Dit is het geval bij 98% van de zendingen, maar is niet voor 100% gegarandeerd. PhilPhone kan in geen enkel geval aansprakelijk gesteld worden voor vertraagde leveringen. 

Géén verzendkosten bij bestellingen boven € 100,-

Bij bestelling ter waarde van € 100,- incl. BTW is uw PHILPHONE verzending geheel gratis. Bij bestellingen onder € 100,- berekent PhilPhone € 3,95 ex. BTW verzendkosten.

Bezorgmoment
PhilPhone verstuurt uw pakket binnen Nederland en België met PostNL. Ook de gerepareerde toestellen sturen wij met Post NL retour naar u. Pakketten voor Duitsland worden via DHL verstuurd.

De overkomstduur is gemiddeld één werkdag binnen Nederland, België en Duitsland. Het precieze tijdstip waarop de chauffeur uw bestelling komt afleveren is niet exact te bepalen.

Wanneer u niet aanwezig bent op het afleveradres

Pakketten worden door PostNL twee achtereenvolgende (aflever)dagen afgeleverd. Mocht de tweede afleverpoging nog niet slagen, dan kunt u het pakket vanaf de volgende werkdag afhalen bij de PostNL afhaallocatie (meestal een postkantoor of een postagentschap) in uw buurt. Er is altijd zo’n locatie dicht bij u in de buurt, dus u hoeft er geen lange afstanden voor te rijden. Bovendien heeft u ruim de tijd om uw pakket op te halen, want het blijft daar 3 weken beschikbaar voordat het wordt teruggestuurd.

PostNLVoordelen van PostNL

  • Géén verzendkosten, gratis bezorging in de Benelux voor orders boven € 100.
  • PostNL bezorgt ook op postbusadressen.
  • Zaterdaglevering mogelijk (echter niet gegarandeerd).
  • Door uw eigen ervaring met PostNL kunt u inschatten op welk tijdstip u de bezorging kunt verwachten.
  • Na twee onsuccesvolle afleverpogingen kunt u het pakket ophalen bij de PostNL afhaallocatie in uw buurt. Daar blijft uw pakket liefst 3 weken beschikbaar.

Afleverschema PostNL zakelijk 

Uw pakket wordt overdag bezorgd door PostNL. Lukt de eerste bezorgpoging niet, dan treft u een bericht aan in uw brievenbus en wordt een tweede bezorging aangekondigd op de volgende (aflever)dag. Als de aflevering dan nog niet is gelukt, kunt u uw pakket afhalen bij het PostNL agentschap in uw buurt. PostNL kan uw pakket ook op een postbusadres leveren. Let op! Dit zijn streeftijden, die niet voor 100% kunnen worden gegarandeerd.

Besteld 1e bezorging* 2e bezorging*
Maandag voor 21:00u Dinsdag 09:00 – 17:00u Woensdag 09:00 – 17:00u
Dinsdag voor 21:00u Woensdag 09:00 – 17:00u Donderdag 09:00 – 17:00u
Woensdag voor 21:00u Donderdag 09:00 – 17:00u Vrijdag 09:00 – 17:00u
Donderdag voor 21:00u Vrijdag 09:00 – 17:00u Zaterdag 09:00 – 17:00u
Vrijdag voor 21:00u Zaterdag 09:00 – 17:00u Maandag 09:00 – 17:00u
Zaterdag** Maandag 09:00 – 17:00u Dinsdag 09:00 – 17:00u
Zondag** Dinsdag 09:00 – 17:00u Dinsdag 09:00 – 17:00u

* PostNL bezorgt dagelijks ook nog later dan 17:00u, maar zakelijke klanten zullen vóór dit tijdstip beleverd worden.
** Maandagbezorging in België is nog niet voor 100% gegarandeerd.

Feestdagen

Op onderstaande nationale feestdagen is ons magazijn de gehele dag gesloten. Wanneer je op deze dagen bestelt, wordt jouw bestelling twee dagen daarna bezorgd. Ook wordt er op deze dag zelf niet bezorgd.

  • Nieuwjaarsdag (1 januari)
  • 1e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e Kerstdag (25 december)
  • 2e Kerstdag (26 december)

Op sommige feestdagen zijn we op aangepaste tijden open. Wanneer je op die dagen vóór onderstaande tijden bestelt, heb je jouw bestelling de eerstvolgende werk- of zaterdag binnen.

  • 2e Paasdag tot 17:00 uur
  • 2e Pinksterdag  tot 17:00 uur
  • Kerstavond (24 december) tot 18:00 uur
  • Oudejaarsdag (31 december) tot 18:00 uur

Pakket traceren

Nadat u een order heeft ingegeven, zult u per e-mail een orderbevestiging ontvangen van Twindis met daarin een link naar de statuspagina van uw bestelling. Op deze overzichtspagina treft u alle handelingen aan zoals die met uw bestelling zijn verricht. U kunt in één oogopslag precies zien wanneer uw bestelling is bevestigd, de betaling is ontvangen, het product is ingepakt en het pakket is verzonden.
Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u diverse e-mails waarin de statuswijziging wordt gemeld. En ook uw orderstatuspagina blijft steeds up-to-date; u kunt hierop dus altijd de meest actuele status van uw bestelling zien.
Is uw orderstatus “verzonden”? Alle pakketten krijgen bij PostNL een barcode. Tijdens het verwerkingsproces bij PostNL wordt deze barcode verschillende malen gescand, zodat u op uw Twindis orderstatuspagina kunt zien waar uw pakket zich bevindt.
Attentie! De registratie van de verzendstatus bij PostNL vergt enige verwerkingstijd. Als u vandaag heeft besteld, dan worden na 20:00u de tracking en tracing gegevens zichtbaar op de PostNL site.

Is de barcode niet bekend? Wij informeren u graag per e-mail of per telefoon.

})